کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317902 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی کراود استرایک ویندوز را زمین‌ گیر کرد

یک بروزرسانی اشتباه از شرکت کراود استرایک که روز جمعه، ۱۹ جولای منتشر شد، تاثیر منفی زیادی روی میلیون‌ ها نفر گذاشت. این مشکل به طور مستقیم یا غیرمستقیم روی آن‌ها اثر گذاشت. مایکروسافت بعدا گفت که این بروزرسانی مشکل‌ دار روی ۸.۵ میلیون کامپیوتر ویندوزی تاثیر گذاشته است. نتیجه این شد که خیلی از کسب‌ و کارها برای مدت طولانی از کار افتادند و حتی بعضی سیستم‌ های مهم مثل تماس‌ های اضطراری ۹۱۱ هم به طور موقت قطع شدند.

 

بروزرسانی کراود استرایک ویندوز را زمین‌ گیر کرد

 

امروز مایکروسافت در وبلاگ مخصوص متخصصان آی‌ تی ویندوز توضیح داد که چطور سعی کرده کامپیوترهای خاموش شده را دوباره روشن کند. آن‌ ها گفتند که بیش از ۵۰۰۰ نفر از مهندسان پشتیبانی‌ شون مدام کار کردند تا این سیستم‌ ها را درست کنند. همچنین راهنمایی‌ هایی منتشر کردند تا کاربران بتونن کامپیوترهای آسیب‌ دیده رو دوباره روشن کنن، از جمله یک ابزار بازیابی.

 

در این پست وبلاگ نوشته شده که:

این اتفاق نشون می‌ده که ویندوز باید اولویت رو روی تغییر و نوآوری در زمینه مقاومت کلی سیستم بگذاره. این پیشرفت‌ ها باید همراه با بهبود های مداوم در امنیت باشه و با همکاری نزدیک با شرکای زیادی که به امنیت اکوسیستم ویندوز اهمیت زیادی می‌دن، انجام بشه.

با اینکه در این پست توضیحی درباره برنامه‌ های آینده برای بهبود مقاومت ویندوز داده نشده، ولی به چند تلاش اخیر شرکت اشاره شده، از جمله VBS enclaves و سرویس Microsoft Azure Attestation. در این پست نوشته شده:

این مثال‌ ها از روش‌ های مدرن صفر اعتماد استفاده می‌کنن و نشون می‌دن که میشه چه کارهایی برای تشویق روش‌ های توسعه‌ای که به دسترسی به هسته سیستم نیاز ندارن، انجام داد. ما به توسعه این قابلیت‌ ها، تقویت پلتفرممون و کار بیشتر برای بهبود مقاومت اکوسیستم ویندوز ادامه می‌دیم و با جامعه امنیتی گسترده به طور باز و همکاری‌ کننده کار می‌کنیم.

این پست وبلاگ با این جمله مایکروسافت تموم میشه که می‌خوان چیزهایی رو که از این اتفاق یاد گرفتن، به اشتراک بذارن و همچنین درباره تغییراتی صحبت کنن که برای تقویت اکوسیستم کلی در آینده طراحی شدن. همچنین لیستی از کارهایی که کسب‌ و کارها می‌تونن انجام بدن تا بتونن سریع‌ تر از مشکل مشابهی بهبود پیدا کنن، رو ذکر می‌کنه. این کارها شامل راهکارهای ساده مثل پشتیبان‌ گیری منظم از داده‌ها و امنیت و ایجاد راهی برای بازیابی سریع کامپیوترهای ویندوز میشه.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50601 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/05 تعداد مشاهده: 27
سافت گذر